2 Mart 2015 Pazartesi

Knysna - Güney Afrika



        Yine mi Güney Afrika diyeceksiniz :) ama bitmiyor ki :) Öyle güzel öyle süprizlerle dolu bir ülke ki , insan gezmeye doyamıyor.

Knysna , Güney Afrika Cumhuriyeti'nin Western Cape Gölgesinde yer alan çok şirin bir yerleşim bölgesi. Nufusu yaklasık olarak 51.000 kişi kadar.







Şehre ait seyir tepesinden muhteşem güzellikte manzaraları seyredip doyasıya fotograf çekebiliyorsunuz.



Ben bu fotografları 2008 yılında malesef profesyonel olmayan ufak bir makina ile çekmek zorunda kaldım :(



Hava sıcaklıgı 30 dereceyi geçmiş olsada , konum itibari ile kuvvetli rüzgarlara maruz kalan Knysna da okyanusa gireyim de bir serinleyeyim malesef mümkün değil .




Buraya özgü kayalıklarda deniz ve dalgaların dansı gerçekten izlenmeye değer.



Knysna da çok gelişmiş bir marina mevcut o nedenle her an süzülen müthiş güzellikte yelkenliler görebilmek mümkün. 



Manzaranın seyrine doyum olacak gibi değil.







Aslında bir koyda kurulu olan Knysna yı koyun girişinden bu şekilde fotograflayabildim.

Ne yapaın edin Güney Afrika ya muhakkak gidin , gitmeden önce de mutlaka bana danışın :)

Toplamda iki defa gittiğim bu güzel ülkeden paylaşacak halen bir çok fotograf mevcut. Doğası renkleri, korunan yaban hayatı ve deniz ürünlerinin müthiş lezzeti ile unutamayacağınız bir tatil yaşayacağınıza emin olabilir siniz.

Hayatın tadı en çokta gezmekte değil mi?

19 yorum:

  1. tası tarağı toplayıp oraya yerleşmek istedim bir an.. tek kelime ile H A R İ K A !! bayıldım..
    eline sağlık bu güzel post için ablacım

    YanıtlaSil
  2. Gözlerimi kapadım ve bir an kendimi o yelkenlinin içinde düşündüm. Bilinen ve hep gidilen moda yerler dışında ne güzellikler var aslında. Bu güzel fotograflar ve tanıtım için teşekkür.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkur ederim çok naziksiniz, bende sizin blogunuza bayıldım sıcak samimi içten sunum ve damak çatlatan lezzetler.. Bir çok tarifinizi not aldım bile. Emeğinize sağlık İlhan Bey..

    YanıtlaSil
  4. Gercekten güzel yerler, Tv.de gösteriyorlar.fotolarda da görünce insan hevesleniyor :)

    Tesekkürler paylasim icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün tüm bloggerlara Afrika gezisi yaparız belki :)

      Sil
  5. Fotoğraflardanda anlaşılacağı üzere doğada insanın yerleşmediği her yer güzel :)

    YanıtlaSil
  6. bukadar guzel yerler anlatan bır blog guzel bır tasarımıda hak edıyor bence bana buyurmazmısınız

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. İlk defa bir gezi bloğunu takip edeceğim, bayıldım! :) Sitenize katıldım, bana da gelir misiniz? Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  9. Yalnız fotoğraflara baktıkça denizin kokusunu duydum abartısız. Çok güzel hepsi. Yani zorla sevdirecen ya şu memleketi, ne diyim ben ne diyim... :) Teşekkürler bizimle de paylaştığın için, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güney Afrika candır, bloggerler hep birlikte tur yapsak mı :)

      Sil
  10. Bende sizin.su gezme yeme.içme ve yasamaniza hayranım bana esin kaynağı oluyor. ...sizin kadsr gezme sansim olmasa da kendime kriter koydum iyi olursam her ay gitmek.istediğim bir yere gideceğim diye ve basariyorum sanırım yavaş yavaş 😀kocaman sevgilerrrr yolluyorum gecenin bu vaktinde guzel.kokulu çiçekler guzel bahar.esintileri falan yollayamam ama ayın ışığını hayal edip yollayabilirim gozlerinize, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar aldıgım en guzel yorumlardan biri , çok teşekkur ederim :)

      Sil
  11. Bu ne güzellll manzara resimleri, of ruhum gitti sanki oraya ... ;)

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel resimler, keşke gidebilsem dedirtti bana. tek kelime ile muhteşem

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla zenginleşiyor blogum, Teşekkürler..